CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 28, 2010

TQ Prof.!

~::Assalamualaikum wbt::~

Hari Khamis (25 Mac 2010), aku tekad taknak dok diam.. setelah seminggu aku dok karang emel untuk dekan.. akhirnya hari Khamis bersaksikan Mas, aku send emel kepada dekan..

tak lama selepas itu, emelku berbalas... "Hazimah, bawa rakan2 awak yang masih belum dpt pembayaran PGD datang jumpa saya..saya akan panggil pihak bendahari untuk beri penjelasan"

memula agak terkejut juga..sungguh tidak ku sangka, emelku di baca..setelah beberapa kali berbalas emel, akhirnya "Hazimah, saya sudah berbincang dengan bendahari, mereka memberi jaminan akan membayar dengan peruntukan yang sedia ada"..lebih kurang camni lah ayat dia..

Alhamdulillah, hari Jumaat aku dapat emel dari pihak bertanggungjawab mengatakan bahawa pembayaran sudah di buat ke atas aku dan kawan2 yang senasib menggunakan peruntukan yang sedia ada tetapi mengambil masa beberapa hari untuk di debitkan ke dalam akaun..x lama selepas itu, Mas tepon mengatakan duit dah masuk!!
Alhamdulillah, syukur sangat2...


TQ Prof. atas perhatian yang di berikan..Jasa Prof. amat kami hargai..


p/s: hutang orang sudah abis di bayar..
p/ss: bil2 masih dlm proses pembayaran..
p/sss: sesi berjimat cermat bermula...in case next month pisang berbuah 2 kali

4 comments:

a.j.u.e said...

alhamdulilah duit kak imah n the geng dah masuk.. :)

cepat gak prof respon eh.kalo tau awal2 lg dh email dia.huhuhu.

so kak imah nye masuk smp bln brape?aju dh risao takut la kot2 yg bln 4,5,6 masuk lambat mcm ari tu..huhuhu..

♥ Along Cute ♥ said...

along pun duit tggl ciput after byr hutang piutang tp x abis lg la...byr scr berperingkat heheh...dh tue smpt lg g borong novel skang duit tggl ciput je huwaa.....

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

ajue: alhamdulillah..tu la...kalo tau good respon dr prof konfem awal2 dh emel dia. masuk smpai bulan 3..mmg kena berjimat takut pisang berbuah 2x..tu pon bendahari bitau dorang byr guna duit peruntukan batch lain.. kitaorg punye voucher MOSTI x bagi..pelik btol

along:hutang wajib di byr..setel hutang piutang..selebihnya kena berjimat cermat

Meowwwww said...

Meowwwww