CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 3, 2010

I-City Part 4

~::Assalamualaikum wbt::~

ni dah kali keberapa aku letak gambar photoshoot ngan kawan2.
kali ni pergi berempat... dari rumah kami menapak sebab masa tuh jalan jammed sangat.. kat i-city masa tu ade sambutan perayaan Chap Goh Meh.. ramai giler manusia berlegar2 untuk menyaksikan pelbagai persembahan sempena sambutan perayaan itu.

sekejap je pon kami kat sane...x sempat tgk bunga api di akhir penutupan majlis..
jom layan sedikit gambar2 di bawah..
jemputlah rakan2 ke i-city untuk menyaksikan lampu2 yg cantik2 di waktu malam..

me

us


peace!!







p/s: ngantuknya...zzz

4 comments:

Shaha'lina' Shauradin said...

imah..
along secara 'jakun'nya ingin bertanya...dimanakah terletaknya i-city tersebut =)

al-mankaraqi said...

meriah........

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

along: i-city ni kat seksyen 7 Shah alam...jemput datang...nak cari senang je...dekat ngn UiTM..

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

al-mankaraqi: tadi dah tersasul tulis 'al-mankari' (sori)..:p

tiap2 malam sangat2 meriah di sini..
jemput datang