CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 24, 2010

Book Fair 2010

~::Assalamualaikum wbt::~

rase terkilan sangat2..tahun x dapat gi bookfair kat PWTC yang tengah berlangsung skrg ini bermula 19 mac - 28 mac 2010..
last year dpt kumpul koleksi Tuah yang keluaran Alaf 21..

Ingat tahun ini kalo berpeluang ke sane dapat lah kumpul koleksi Faisal Tehrani...baru beberapa buah karya beliau ada dalam koleksi aku. Dah la kali ini beliau ada lancarkan karya baru Ingin jadi Nasrallah dan novel Bahlut.

Tahun lepas sempat beli Tuhan Manusia, Tunggu Teduh Dulu dan Ketupat Cinta. Kali ini harap sangat dapat memiliki Manikam Kalbu dan karya2 beliau yang terawal...
Tapi hanya tinggal angan2 je la..Scholar x masuk lagi...:-( sangat sedih....
kalo gi sane tengok2 je buku nanti balik umah aku menangis sbb x dpt beli...nape la jadi camni...
Ujian....

wishlist

koleksi puisi karya FT








p/s: money! money! money!

2 comments:

Mazru Majid said...

best jugek kalo dpt pg ni..

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

kalo ade peluanh pegi la.. membaca jambatan ilmu..hehe