CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 8, 2009

(^_^)

~::Assalamualaikum wbt::~

rase bengang ngn en.F***al....
dah sebulan lebih aku antar borang mintak bajet utk konferen...alih2 dia jwb "ramai yg mintak dah tebal ni (sambil menunjukkan ketebalan kertan dengan jari) borang kat atas meja saya...dekan x buat meeting lagi...nanti dah lulus saya call..bukan awak sorang yg mintak"..

bile agaknya dekan nak buat meeting??
1st time aku jumpe en.F***al ok je layanan dia...selepas jumpe Dr.Roy, beliau bertanyakan pada aku sama ada layanan en.F ok ke x...aku jawabla ok..masa tu aku rase ok je...normal...

tidak lama selepas itu, aku dengar2 ramai manusia x suke ngn en.F sbb sikapnya yg selalu kurang ajar..aku x tau la sejauh mana kurang ajarnya terhadap mangsa2 yg pernah terkena dengannya...

cara dia cakap ngan aku semalam xdelah rase kejam mane..biasa je...tp muke dia tu yg aku x leh blah..gaya jantan kerek!
bukan orang besar kat fakulti pon...berlagak cam hape!

p/s:bile bajet aku nk lulus???

0 comments: