CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 28, 2010

Tq DCA!!

~::Assalamualaikum wbt::~

x sempat nak update..bz..bz ape ntah...huhu
tapi entry ni sambungan kepada entry hari Selasa...
DCA pembaca setia blog aku...sebabnya blog dia sampai skrg x terupdate...haha

entry aku haritu mendapat simpati dari beliau..TQ sgt2! terkejut gak bile beliau sms mintak no acc..banyak gak jasa beliau kat aku...terutamanya masa mule2 nak sambung belajar haritu... dia lah yang kuarkan modal utk aku beli laptop..pastu bayar bulan2 kat dia.masa tu aku tgh keje..so, adelah duit skit2...byr pon separuh je...lagi separuh dia halalkan...

ni antara yang terbesar la..dia gak jadi penjamin utk scholarship aku..pastu yang kecik2 byk la...kalo di hitung lagi byk r...x terbalas r jasa beliau...masa kecik2 dulu takut gak r kat dia nih..sebab dia selalu 'jerkah' (1001 loghat kelate) adik2...dah besar ni mane ade takut dah...tapi hormat la sebagai abang...kui kui kui...

ape2 pon TQ to DCA...jasamu di kenang sampai bile2...









p/s: oic jeles dowh...