CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

huk huk huk !!

~::Assalamualaikum wbt::~

malam tadi tido x lena...asyik terjaga aje...sbb dok pikir hari ini nak gi bendahari..
bangun subuh, pastu tido balik sbb ngantuk...dekat2 kul 8 am baru jaga..seb baik baju dah iron siap2 mlm td...

kemas2 tempat tido, pastu kejut Mas...cepat2 bersiap...pastu terus pi IpSis..berkobar2 masuk bendahari...

kami: "kak, kami nak tanya pasal scholar PGD utk Jan-Mac...dapat cheque or terus masuk akaun?"
akak kerani: macam biasa terus masuk akaun.
kami: agak2 bile masuk ek?? dah 26hb dah hari ini..
akak kerani: erm...xdapat nak bitau..kami x buat pon lagi...

ikutkan hati aku nak je naik angin tadi..tp tahan je la...boleh plak dia kate x buat lagi...abis tu bile nak buatnya???dah nak abis bulan Januari...bill kena bayar, sewa umah pon kena bayar...nak makan lagi... nak kami makan pasir ke hape...
tinggal belen2, sisa2 terakhir dah ni...bukan main berjimat lagi aku nih...
dah kena wat loan ngan ERO...huhu

tengok akak 2 relax je...x buat pape pon...x wat keje ke?? nak ngadu kat sape nih??
Koordinator fakulti??? Dekan IpSis?? tadi pi ATM korek mane2 bank yg masih berduit... orang depan aku pon same broke mcm aku ..budak tu kate kat kwn dia dengan muka sedih "aa..x masuk lagi....bile nak masuk ni??"...
dalam hati aku..."scholar la tuh".... mmg x patut r dorang wat camni...dah ujung bulan weh...dah la kasi 3 bulan sekali...kalo yg boros konfem dh lama abis...aku ni pon boros gak..tp ade la sisa2 skit...

AA pon dah nak expired!! kena renew gak b4 CNY... lambat2 renew x pasal callsign aku kena lelong MCMC...haish!
harap2 dapat la duit b4 CNY nih...kalo xdpt mmg haru la... seb baik tiket balik kg dah beli awal2...tp tiket balik S.alam x beli lagi...

mintak sangat2 pihak bendahari wat keje cepat..kesian lah kami yg kesempitan ini...dah ujung2 bulan...orang kerajaan pon dah tima gaji...kami??? macam mana???
sedih giler weh...sbb dok mengharap... kalo wat x tau je mmg tak kan rase camni..

banyak beb nak kena setel..:-(
sedih dowh!


p/s: :-(


5 comments:

-ajue.z- said...

owh PGD pn xdpt lagi ei.. aju nye nsf pn xdpt2 lagi kak.. smp ati dia bley ckp xproses lg kan kak.. huhuh.. kte nie student. mau brlapoooor. hukhukhuk..

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

tu r..td pon bukan dia sebut 'tgh proses'...tp dia ckp 'kami x buat lagi'..nak gugur jantung bile dgr...
mmg dorang x wat keje..:-(

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Anonymous said...

Zahlreiche verschiedene glitzernden pandora schmuck sabo schmuck wird vor der ganzen Welt verwechselt Chaos. Und die ganze thomas sabo onlineshop Welt von der Industrie zusammengesetzt ist, bezogen auf Kultur, es ist die Differenz zwischen classes.For thomas sabo armketten Teil des Schmucks Unternehmen, acrosspandora Industrien, sabo uhren die Grenzen der Pandora Armbändern zu verwirklichen, sah die Augen thomas sabo online shop deutschland außen ist ein kreativer Wert auf neue Ideen. ohrringe creolen Die Schmuck-Industrie muss auf andere Branchen, die Allianz zu realisieren.Diese Tendenz wurde vorgelegt. thomas szabo Solche als touristische Souvenirs, Schmuckläden mobilepandora Telefon angebote thomas sabo ohrschmuck Industrie, Bekleidungsindustrie, hochwertigen Schreibwaren-Industrie, auch einige elektronische Geräte. Dies thomas sabo ist eine gute Idee, wenn die Bedingungen, mit kräftigen, schwach ist, oder die schwachen schwachen Spiel wahrscheinlich überraschendste schmuck thomas sabo ketten Ergebnis zu erhalten. Um jedoch die Marktstudie und Machbarkeit, zu stärken und die Aufmerksamkeit Markt, um Tracking-Stamm. Power-and-power Union sollte sicher sein, die pandora deutschland Reize, vor allem die internationale Marke der Zusammenarbeit.