CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 3, 2010

Albi Nadak

~::Assalamualaikum wbt::~

erm..masa tengok gambar2 kat blog Aween ter'suke' dengan posting video perkahwinan antara Nuha dan Wan Alimi...lagu background mmg best giler...yang penting aku suka...pastu cari kat youtube... menurut Nuha, lagu nih tajuknya Albi Nadak...ade 2 version...versi laki di nyanyikan oleh Fares manakala versi pompuan di nyanyikan oleh Amal Hijazi....so layan...




versi lelaki

7 comments:

Para Jamaludin said...

sedih ah lagu ni.

i love faris' versions more.

lagu ni vidclipnya cte premonition kan?

bloghopping btw =)

Helas(^o^)\m/ said...

salam ziarah..

aku pun blohopping hehe.. tp nice lagu ne.. minta senarai album kalau ada.. mo download hehe..

shuko said...

waa..layan lagu arab..seruan hati mu..tu mksud die..

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

para jamaludin: tu r..1st time dgr rase best sgt..ulang2 byk2 kali...
Helas(^o^)\m/: salam ziarah!
shuko: tu r..maksud pon best..huhu

WAN ROSLINA WAN MOHD said...

imah..
kwn kte bg lagu ni kt kte..
dah lame dah..
mmg bestlaa lirik die..
skrg ni mmg kte ngah lyn lagu2 arab..
terkena aura junior kte yg gilee ngn lagu2 arab!!

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

iena: tu r mmg lagu ni dah lama...tp x terdedah ngn lagu2 arab..tu yang ketinggalan byk...hehe
bile dah dgr skali...mmg layan r..huhu

Para Jamaludin said...

yg fares ni tak sure premonition ke x.

tp yg amal hijazi punya gne vidclip tu. sandra bullock dgn mc mahon. ke ape tah nama laki tu.

haha.

=)