CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 16, 2008

Linie, isteri dan ....

~::Assalamualaikum wbt::~

Alhamdulillah..selesai sudah hari kemeriahan majlis perkahwinan Hazlini n Zuhairi.. Sori sgt2 kpd Linie krn x dpt hadir majlis resepsi kat Kuala Terengganu pada 6 Dis 2008.Berikutan jauh, musim ujan, dekat2 raye aji, so ramaila yg pulang ke kampung. but kami berkesempatan menghadiri majlis hari bahagia di sebelah pihak pengantin laki.

seawal 9 am kami berkumpul dekat umah sewa Mas. Ingat nk bertolak on time..janji melayu biasa la...ade ralat kan...semua dah ade, cuma kami tunggu Nurin yg kabarnya jammed teruk kat Klang..Alih2, kul 10 lebih jgk gerak.. Masuk je federal highway, terus singgah Shell..Rupanya Myvi milik Mas belum minum minyak..huhu..dr shah alam kami berkonvoi 4 buah kete...Wani n Bob tunggu kami kat Ipoh. VIOS (Mat n Ery, Aku, Noor), Myvi Mas (Mas n Farid, Yong, Farah), Myvi Fu (Fu, Su, Nurin), Daihatsu Ascent (Iena n Azhar)..

Perjalanan mengambil masa 2jam lebih...akhirnya kami smpai di rumah pengantin laki kat Taman Jati..Pengantinnye xde lagi..kami di sambut oleh Puan Sharifah Seha (mak pengantin laki aka mak mertua linie)..tanpa segan silu kami beratur mengambil mknn yg disediakan utk mengisi perut..Kami seramai 15 org memenuhi meja makan yg disediakan..


nurin n Linie

bagai pinang di belah dua, sama cantik sama padan

senyuman manis wanie n yong


wif pengantin

linie bagi tips kawin


linie bagi tips kat Mat n Fu

Bakal2 pengantin

Mat n Ery...next


masa tunggu pengantin sampai

Menanti Pengantin

Jemput masuk

Rancak betul Farah...org lain wat hal sendiri
That's all. Semoga Linie bahagia hingga ke akhir hayat..Selamat pengantin baru..

2 comments:

missymessy said...

ko next..tak sabar neh..nak berkonvoi ke kelantan lak..huhu

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

haha..sile2...lambat lg la..korang dtg masa kenduri la..tunang kecik2 je...hehe