CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 4, 2008

Pandai dia cover...

semalam lepas tgk ex-ofismate kumpul kat dataran, ms tghr aku pon jenguk2 la ofis lama aku..mula2 aku mcm segan gak nk masuk..bukan ape tkt kacau org nk wat keje..al-maklumla kat ofis tu dah la mcm sardin, keje byk lak tu..huhu..tp aku kuatkan juga langkahku untuk msk ke dlm...

byk tempat dah berubah...tempat kakjue n kak umbi dh berubah...kakjue dah ade kerani sendiri...nana plak dah pindah ke intekma..jd EO kontrak kat CITU...tp department baru kat intekma bukan kat Pusat Islam..

sebaik sahaja aku melangkah masuk...aku ternampak kelibat Dr.Hanafiah yg comey itu...dari jauh dia menjerit..."Selamat Pengantin Baru".....1 ofis gelak besar...aku dgn selamba balas balik "dr, bukan sy la kawin aritu..."...Lepas tu dia terdiam...lama pastu br brsuara...." ooo...bukan u ke?? tu la muka sama je ngan lagi sorang..ingat u, ingat dia...sebenarnya saya nk awk plak kawin lepas ni.."

pandai je dia cover....

2 comments:

me_111 said...

haha..aminnn..kawin la cepat2 wahai kawanku...hehe

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

bukan senang nk kawin cik ina oi...msti ade calon suami, wali, hakim, dll..huhu