CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, September 8, 2008

6 Ramadhan...

Mcm biasa seawal 5 pagi aku bgn dr subuh utk sahur...selepas menjamah sedikit makanan, aku mempersiapkan diri (mandi n berwuduk)...dengan ini badan rase segar ...then aku mengambil peluang utk bertadarus sblm azan subuh berkumandang..Hari ni masuk juzuk ke 5.. Agak lambat jgk la...Al-maklumla aku bertadarus jika mempunyai ruang waktu yg agak pnjang..

selepas menunaikan solat Subuh, aku sambung utk mengaji...ntah mcm mane aku terlena dlm telekung sebaik selesai mengaji..kul 7.45 pg aku terjaga dr lena...teman2 serumah sedang enak di buai mimpi..alangkah bagusnya aku juga berbuat demikian..tp aku bukan jenis yg suke tido...bg aku tido siang membazir je..baik aku tido waktu mlm...kalo tido siang, mlm nnti aku aku lmbt tido...kan dah rugi waktu tido tu..huhu

mcm biasa la, aku msti cr keje yg bleh hilangkan keboringan aku...hari ni aku ambik peluang utk mencuba buat sesuatu...buat benda yg aku suka buat selain masak n kemas bilik...


sesi mencelup






bunga telur dip












ni plak kononnya bunga dulang...

ni la keje aku sementara menunggu waktu petang utk masak utk berbuka..saje je aku buat bnda tu...ni 1st time aku try buat bunga dip..sbb tu wrna mcm tompok2 je pasal bnda tu x kering sepenuhnya...aku x sbr nk cantum kelopak utk dptkan bunga siap..ni bukan persiapan kawin aku ..aku lmbat lg kawin pasal xde calon lg..aku saje2 buat...sape2 yg nk kawin gtau r nnti aku kasi ke bunga yg aku buat..

lepas hasilkan 2jenis bunga tu...aku masak plak utk berbuka..selera aku simple aje...


ni la menu berbuka kami...udang masam manis(aku wat), sayur sawi msk air(k.nani wat), nugget(aku goreng)..

tu je stakat ni...Selamat Berbuka!

0 comments: