CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 21, 2009

Maafkan diriku

~::Assalamualaikum wbt::~

bila tiba bulan pose, mcm2 planning..

1. nak khatam Quran 30 Juzuk..(InsyaAllah, jika mampu)
2. nak pi Terawih tiap2 malam
3. nak buat byk perkara yg baik2 saja
4. nak pose penuh (mustahil! bagi org pompuan)
5. nak setelkan tesis (tiap2 hari cakap camni)
6. nak setelkan tempahan2 bunga (tp xde stock kotak nak isi bunga2 tuh)
7. nak mentelaah journal dan simpan dalam otak baik2 (nk jwb soalan2 panels tanpa tersekat2)
8. nak setelkan sume labwork..
9. ingat nk balik kg seminggu sebelum raye kat kg...
10. NAK DIET di bulan pose (HUWAAAA!...)

bulan pose syaitan2 di ikat..sblm ni kalo wat benda2 yg kurang baik selalu salahkan setan durjana..kononnya si setan yg pengaruh utk buat perkara2 camtu..tp bile dah masuk bulan pose, kalo wat juga benda2 yg x elok, tu sume setan pada diri sendiri...yg selama 11 bulan kite bela dan sebati dalam diri...

harap2 pose tahun ni mendapat hidayah dan keberkatan dariNya.. semoga setiap doa yg di pohon di makbulkan...semoga ape yg dilakukan pada bulan Ramadhan yang mulia ini mendapat keredhaan dari Allah swt..Amin

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI SELURUH DUNIA

p/s: maafkan lah diri ini jika ade melakukan kesilapan samada secara sedar atau xsedar..tolonglah maafkan saya..

2 comments:

+a.j.U.e+ said...

gud luck dgn thesis n sume azam!!

chaiyok2!!

go kak imah go..
*poms,poms*

Selamat Berpuasa =)

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

TQ ajue!.harap2 camtu la...


Selamat berpuasa juga utk ajue...