CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 14, 2008

Open House Rumah Iena...

~::9W2PHY::~

Sabtu (11 Oktober 2008)
Petang itu...ujan lebat. Mas mengSMS aku..katanya after hujan brenti br bertolak..Lebih kurang 4.45pm Mas menelefonku suh aku turun.Katanya Farid akan singgah amik aku..Lebih kurang kul 5pm kami bertolak ke rumah ina...

huhu...Jamm teruk kat bulatan kuda..Mas dah cuak pasal Iena x nk bg direction smpai abis.Jauh bebenor umah ina ni...Taman Bukit Timah, Balakong..Betul ke aku ni??btol la kot..Tujuan utama nk mkn spagetti iena...

6.30pm br kami sampai umah ina. Sebaik saja sampai, pinggan di capai. Aku dpt sikit je spagetti tu..pasal kuah dh abis.Sian Mas..nape asyik nama Mas je yg kuar ni? Len kali ina kena wat byk2..pasal kami suke mkn..Spagetti tu fav aku..

Ape2 pun TQ ina pasal sudi jemput kami ke umah ko..Ni aku letak beberapa keping gmbr pada hari kejadian..hehe

on d way ke umah ina...aku n aina


Mas..selepas menelefon ina


Mas menjeling ke arah Farid


Aina menikmati makanan


Farah pon datang bersama pasangan...Yong, tiada dlm gambar






bergambar b4 balik

that's all..

2 comments:

me_111 said...

hehe..ko salah statement tu..klo yong bace ngamuk die..tu pasangan yong ar..bukan farah...haha..sedap tak spaggeti saya cikgu?

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

owh ye ke??aku silapla nmpaknya ek???hahhaha..aku xtau cite sbnr..huhu...sedap..tp aku dpt kuah sikit aje..:-( ko kena wat lg bg aku rase..hahahha