CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 28, 2008

Benkel ISO (28 jun 2008-1 julai 2008)



























28 jun 2008

Tepat jam 9.00pg bas memulakan perjalanan ke UiTM Terengganu...Lebih kurang kul 4.45ptg br smpai di Hotel UiTM Dungun..perjalanan agak slow...al-maklumla kejap singgah bli kopok, kejap singgah pi toilet...mcm2 ragam..\(^-')/

Kul 8.30pm bermula la pengenalan pasal ISO oleh Prof. Madya Dr. Rosmimah Mohd Roslin. Hanya staf baru mcm aku je yg terlibat ngn bengkel pengenalan ni..huhu..agak jelas ape yg di terangkan oleh Dr.Ros ni.. Bengkel berakhir pada jam 10.30pm...
Selepas itu, aku pulang ke kamar utk mendapt tidor yg lena... _(-_-)~

29 jun 2008

Ku bangun pg tepat jam 6.30am.. Selepas menunaikan kewajipan, ku turun bersama rakan baikku atau yg merupakan teman sebilikku 'nisa'.. selepas menjamah sedikit mknn, semua staf berkumpul ramai2 kerana pg itu ada sedikit aktiviti sukan...kami bertolak ke Pantai Batu Buruk tepat jam 8.30am. Lebih kurang kul 10.30am kami tiba di pantai...Kami mencr tempat terbaik utk bersukaneka... Amat menyeronokkan aktiviti yg di aturkan..

Setelah penat bersukan, tepat jam 12.30pm kami bershoping di Pasar Payang..Pasar yg agak terkenal di negeri Terengganu...Penat ku berjln bersama Nisa..Aku mcm biase x pernah minat utk bershoping krn semua brg tidak memenuhi kehendakku... Hanya Nisa shj yg berbuat demikian krn ingin melengkapkan persiapan majlis perkahwinannya pada bulan 8 nanti.

Setelah penat berjln, hampir jam 2.30pm kami bertolak ke Kg. Losong...Seperti ramai yg tahu bahawa kg ni terkenal ngn penghasilan keropok lekornya.. Aku hanya bli utk mengisi perutku yg sedikit kelaparan....Huh, penat...

Selepas itu, jam 4.20pm kami ke destinasi seterusnya....Masjid Kristal... Hanya sempat bergmbar sedikit shj..Kami mengejar masa krn mlm ini kul 8.00pm ade ceramah motivasi... Sgt cantik masjid ni... Tp biler di pikir2 ...u all lebih tau kenapa....

Kami tiba di Dungun pd jam 7.15pm...agak lewat ....xtau nk salahkan driver bas, or slh timing... kami terpaksa rushing utk menguruskan diri...Kami memasuki bilik seminar agak lmbat...Nasib baik penceramah pon lum ready...huhu..Penceramah mlm tu Prof. Madya Hj. Izzudin... sape x kenal Prof. Izzi...yg agak glamer pada masa ini..."fikir2...renung2kan...selamat beramal..." quote yg selalu di ungkapkan olehnya...Agak menghiburkan....(^~')/

30 jun 2008

Bermulalah bengkel ISO...Perbincangan di teruskan mengikut kumpulan yg di bahagikan...Bengkel berakhir pd jam 6.00pm... Kul 8.30pm ade mkn2 n karaoke...Tema mlm ni "Glitz and Glamours"..Mcm biasela suara ku agak mahal...so, aku x menyumbangkan sedikit suara pon..hanya menjd pendengar yg setia...

1 julai 2008

Keberangkatan pulang ke Shah Alam... Check out kul 9.00am.Tepat jam 9.30am tayar bas pon bergolek....Dlm perjlnn sempat singgah di Kuala Kemamam...Memborong keropok lekor dan makanan hasil laut utk di bawa pulang....Lebih kurang kul 6.00pm kami tiba di Kolej Seroja.. Amat memenatkan...walaupon bukan aku yg drive...\(^~')_

1 comments:

Minister Of Mind said...

ate...
tempat mike dah implement ISO ke?