CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 14, 2010

stereogram

~::Assalamualaikum wbt::~

jom main teka-teki..
ape korang nampak pada gambar 1 dan gambar 2??
aku letak pics yang paling senang korang nak jawab...
sila tinggalkan jawapan anda dlm ruangan komen..tu pon kalo korang dpt teka..

aku bagi hint skit ... cara nak tgk gambar ni, kena tengok dengan mata juling..
biasanya orang yg pakai spek mata lagi senang nak nampak ape yang tersirat di sebalik gambar2 ni...siyes!

selamat mencuba!!!


gambar 1

gambar 2

4 comments:

nfaridah.mn said...

aku seriously tak nampak apa2 pun ni. hehehe. ;p

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

ko kena tgk dgn mata juling..nnti bile ko dh tau cara yg btol mesti ko teruja.. best tau.. gmbr biru tu nnti ko nmpak cam 3D.. cuba lg!

nfaridah.mn said...

ughh sakit mata aku menjulingkan mata yang tak juling. uwaaa~ apekah itu? aku masih tanampak. :(

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

gambar 1 tu nmappak bentuk love
gambar 2 ko akan nampak objek timbul ala2 tudung saji tapi dari pandangan atas..mcm puncak gunung pon ade gak..