CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 4, 2009

Sabtu (2 Mei 2009)

~::Assalamualaikum wbt::~

Hari ini aku juga sangat bosan. Hari2 cuti aku rasa tersangat bosan. Ingat hari ini nk gi cycling kat Bukit Cerakah. Tapi terpaksa dibatalkan hasrat itu kerana Kak Nani nak gi kenduri kat Kem Sungai Besi. So, tengah hari aku bersama Kak Linda kuar makan bersama2. Tiap2 minggu aku dating ngn K.Linda. Seperti biasa, selepas makan kami akan ke kedai bunga. Melihat bunga2 cantik. Bile masuk kedai bunga, kaki aku memang berat sekali utk kuar. Sejam juga la kami dok kat dlm kedai bunga tu.

Dah balik umah, aku kesepian (sepi sgt la tu kononnya..). Aku suruh Kak Linda baca buku umrah dan hafal2 doa2 yang patut. Kak Linda nak gi umrah awal bulan 6 nanti. Bile dia tengah asyik menghafal, aku masuk la bilik. Memula ingat nk tido aje, dah cuba lelapkan mata, tp otak asyik teringat kedai bunga. Tak jadi tido di buatnya. Kuarkan barang2 untuk wat bunga dip. Dapatla aku siapkan 6 kuntum bunga dip yang x berapa nak cantik. Sama je cam dulu. Xde variasi langsung!

pink 1a

pink 1b

hijau 1a

hijau 1b

putih 1a

putih 1b
hijau 1c
hijau 1d

ungu 1a

ungu 1b

merah 1a

merah 1b
~Adios

1 comments:

Blogger said...

Searching for the Best Dating Website? Create an account to find your perfect match.