CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 6, 2012

2012: Syifaa’ demam (16 JUNE 2012)

~::Assalamualaikum wbt::~


Hari ini Syifaa’ demam untuk kali ke 4. Sebelum ini memang jarang Syifaa’ demam kalau kena cucuk pun antibody dia sangat kuat. Tak pernah demam. Alhamdulillah. Ini kali ke dua dia demam sebab cuaca yang sangat panas. Kali pertama hari tu masa balik Kelantan. Kat sana memang panas. Syifaa’ tak tahan panas. Bagi aku biasa sahaja sebab dah biasa dengan keadaan di sana. Suami pun x tahan juga cuaca kat sana. Kejap2 mandi..huhu

Kesian Syifaa’. Walaupun demam dia masih aktif. Memang asyik nak main aje. Ada je benda yang dia nak main. Syifaa’ dah masuk 16 bulan, tapi masih belum boleh cakap. Bahasa Jerman dan bahasa kutub (bahasa pingu) boleh la. Kalau sebut “Meow” dan “Mbeek” tau la. Sebab kat umah opah ni selalu ada kucing dan kambing.

Kaki Syifaa’ dah besar. Kasut saiz 3 dah x muat. Seminggu dua lagi kena tukar kasut lain. Cepat betul dia membesar. Makan banyak. Favourite makanan ringan ialah keropok. Maklumlah orang Kelate katakan. He he.. nantikan kemunculan Syifaa’ Einstein dalam entry akan datang.

Ada kisah di sebalik ‘Syifaa’ Einstein’ ini.

@zoo taiping

saya sangat seronok tengok binatang kat Zoo Taiping


Love,

By Mummy

Doorgift bekas telur[BT001]


Theme: Purple
Gift for : Hasni and Nasrun (27 November 2011)





 
   

Untuk pertanyaan atau tempahan,
Hubungi : 017- 597 0551 (Hazimah)
TQ