CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 2, 2009

Kahwin~

~::Assalamualaikum wbt::~

Sempena Hari Raya baru2 ini, banyak jemputan kahwin perlu di hadiri...tapi atas sebab2 yang x dapat di elakkan, banyak juga majlis yang aku x dapat hadiri...

Bermula dengan majlis Perkahwinan Ery Erma dan Mat Kamaruzaman pada 3 Syawal (220909)..tu pon dalam kul 5ptg br aku bertolak ke rumah Ery ekoran ramai tetamu yang datang ke rumah pada hari itu.tambahan pula mak dan ayah aku tiada di rumah kerana mengikuti rombongan meminang sepupu aku ustaz Ezad ke Kuala Terengganu. nak jadikan cerita, Ery ni kawan masa sekolah di KT dulu..Sama2 beradu di S.Rockians berdepan dengan cube bilik aku... Manakala si Mat ni plak classmate aku masa kat UiTM. Kiranya dua2 kawan aku lah.. Semoga ikatan yang terjalin berkekalan hingga akhir hayat..

Pada hari yang sama, classmate aku Fadia yang merupakan rumet kepada si Ery juga bertunang bersama pasangannya Muallim Mursyid.. Semoga cepat2 kawin k..:-)

Hari Khamis (240909) bersamaan 5 Syawal, aku menerima 4 jemputan ke majlis perkahwinan...
1. Hayya dan Khalis-Pasir Mas
2. Riena dan Yuslan-Kedai Buluh, KB
3. Kak Nizura dan Redzuan-Kuala Krai
4. Mat dan Ery-KB ( x gi pon xpe sebab dah g belah Ery)

Malangnya ke empat2 majlis aku x pi... Perut meragam sampai ke petang...ulang alik masuk toilet aje...begitu juga dengan ahli keluarga aku yang lain... Sangat terkilan x dapat hadiri kenduri mereka.. Hayya merupakan rumet aku masa kat KT. Riena pon sama..sebelah bilik aku je..Kak Zura pula coursemate aku kat UiTM.. Sori sangat2 kengkawan.. Semoga kalian berbahagia mengharungi alam rumah tangga.

Hari Jumaat, 6 Syawal Liza dan Zack kahwin.. dapat jemputan melalui inbox friendster aje.. xde alamat di tinggalkan..ala-ala jemputan ajak2 ayam..so, x pi.
Ejak (Noridayu) pon jemput aku pi majlis kenduri abangnya.. tapi xdpt gi sebab x de transport..

Sabtu, 7 Syawal anak sepupu kepada mak aku pula kawin..mak aku suh aku ikut sekali sebab nak kenalkan aku kepada saudara mara...Maklumlah saudara mara aku ramai x kenal aku sebab aku ni jarang ade di rumah..aku ni perantau sejak di bangku sekolah lagi..
Itu je la bebelan aku untuk kali ini...

Mat dan Ery

0 comments: