CLICK HERE

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Anak2 Syurgaku

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 30, 2008

Salam Maal Hijrah 1430H

~::Assalamualaikum wbt::~

Walaupun terlambat sehari, hari ini aku ingin mengucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua muslimin muslimat yg berada di mana2 sahaja..Semoga tahun baru ini mendapat keberkatan dariNya dalam menempuh segala ujian and cabaran. Semoga tahun ini juga menjadi titik tolak perubahan dalam diri kita utk menjadi yg terbaik kepada diri sendiri, keluarga, sahabat handai dan masyarakat.


Semalam aku ada mendapat 'sms' dari teman lama sejak di MRSM and Matrikulasi..Walaupon kite sudah lama kita tidak bersua, but our friendship still alive..TQ Ejak Baik! I miss u so much! Walaupun masa di sekolah menengah kite tidak bertegur sapa ekoran ketakutan aku sendiri utk mendekati mu..but, bila di matrikulasi I know you better than I know you in MRSM.

kat sini aku pun nk wish Salam Maal Hijrah 1430H..Semoga tahun ini mu akan lebih mendapat ketenangan dan kesabaran dalam menempuh segala dugaan dan cabaran dunia dan akhirat. aku juga nk post message yg mu antar kat aku semalam ..

" Salam persaudaraan. Kita sering mahukan hari yg CERAH tetapi ALLAH lebig mengetahui HUJAN perlu diturunkan. Kita inginkan KESERONOKAN tapi KESUSAHAN itu yg mengajar KEHIDUPUAN. Kita inginkan KETENANGAN hakikatnya diri ini penuh DOSA tapi manusia tak dapat lari daripada melakukan KESILAPAN. Semua itu bukan HUKUMAN tapi adalah tanda kasih sayang ALLAH agar kita lebih BERIMAN. Salam Maal Hijrah 1430H"....de 9w2phy..73

2 comments:

en_me said...

salammm maal hijrah n tahun baru.. btw, teringat kawan me 9W2SOJ kt sini ..

http://shahori.wordpress.com/

::9W2PHY:: \(^_')/ said...

salam maal hijrah juga utk en_me..